نوشته شده توسط : نمایندگی مجاز کوماکس ایران


همانطور که می دانید ارتباط داخلی به دو دسته ارتباط داخلی بر روی آیفون تصویری و ارتباط داخلی به صورت دستگاه جداگانه تقسیم می شود که هرکدام به نوع خود تعریف و دسته بندی هایی دارد اما در اینجا ما درباره ی ارتباط داخلی یک به یک که به صورت دستگاه جداگانه از آیفون تصویری است پرداخته ایم.

ارتباط داخلی یک به یک یک دستگاه ارتباط دهی جداگانه است که بر روی دیوار نصب می گردد این دستگاه رابط ارتباط بین دو فرد یا دو مکان است که تنها افراد می توانند با یک دستگاه دیگر یا فرد دیگر در محیطی دیگر صحبت نمایند.

این دستگاه در محیط ها و شرایطی مثل اتاق مدیریت و منشی در اداره ها ، مثل سالن سلف و آشپزخانه در فست فود ها و رستوران ها ، در منازل دوبلکس ، سالن آرایش و صندوق در آرایشگاه ، سالن فروش لباس و صندوق در بوتیک ها و ....

این دستگاه یک وسیله ی ارتباطی پرکاربرد ر محیط های کوچک است که دو فرد می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار نمایند .

 



:: برچسب‌ها: آیفون تصویری , آیفون تصویری کوماکس , خرید آیفون تصویری , فروش آیفون تصویری ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نمایندگی مجاز کوماکس ایران

آیفون تصویری تک نما ساخت کشور ایران است و ما مفتخریم که توانسته ایم در زمینه آیفون تصویری برندی با این نام داشته باشیم . تک نما حاصل تفکر و اندیشه ی ایرانی بوده و یکی از آیفون های تصویری معتبر است که به کشور های اطراف صادر می گردد و توانسته نام ایرانی را بر قله های سرفراز موفقیت قرار دارد . آیفون تصویری تکنما دارای تاییدیه کیفیت از سوی کارشناسان ایرانی بوده و از نظر کارایی و کیفیت کنترل شده می باشد .

شرکت تکنما با تولید یک کالای ایرانی توانسته تا حد زیادی به اقتصاد و استقلال کشور کمک نماید . مزایای خرید کالای ایرانی به اختصار در این بخش توضیح داده می شود .

1-حمایت از تولید کنندگان ایرانی

2-کمک به اقتصاد کشور

3-تشویق افراد و نخبگان ایرانی به ابداع و نوآوری

4-آشنایی افراد با کالاهای داخلی و کیفیت دستگاه ها

5-پیروی نکردن از کالای خارجی

6-توسعه ی فرهنگ خود اشتغالی

و.........



:: برچسب‌ها: آیفون تصویری , آیفون تصویری تکنما , آیفون تصویری رنگی , آیفون تصویری ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نمایندگی مجاز کوماکس ایران


آیفون تصویری با تمام متعلقات و هزینه هایی که در بر دارد به طور کلی یک معضل اساسی است . چرا ؟؟؟

همین الان می تونم ده تا مثال براتون بیارم که آیفون تصویری حتی می تونه مهم ترین عامل طلاق افراد شناخته بشه باور نمیکنین؟

1-از اولین تصمیماتی که برای خرید آیفون تصویری گرفته می شه زوجین به این نتیجه می رسن که بر سر انتخاب نوع و قیمت یک کالای اساسی به مشکل برخورده و با هم تفاوت ندارن .خانوم می خوان بهترین ایفن تصویری با مجهز ترین امکانات و جنس کره ایاصل بخرن با برند کوماکس اما آقا اصرار دارن که یه آیفون تصویری فول امکانات به چه دردی می خوره و یه اف اف ساده هم می تونه کار ساز باشه (البته این جا حق کاملا با خانومه است آقایون یه خورده مدرن زندگی کنین)

2-اون خانواده ای که آیفون تصویری هم دارن می بر سر این موضوع مشکل دارن که کی میاد و کی میره وای اگه از این آیفون تصویری هایی که قابلیت ذخیره عکس و فیلم داشته باشن که دیگه بد تر خانوم و آقا می خوان دم به دقیقه ببینن کی میاد و کی میره که به طور ثبت شده داشته باشن (خب یکم فرهنگ داشته باشین ذخیره عکس واسه موقع هایی که خونه نیستین ببینید کی اومده با شما کار داشته عکس یادگاری که نمی خواین بگیرین)

3-اوه اون زوج های خوشبختی هم که با هم هم سلیقه و هم فکرن یه وقتایی میبینی هزینه رفت و اومد و اینترنتشون به خاطر پیدا کردن یه آیفون تصویری مناسب از قیمت خود آیفون تصویری بیشتر شده و صرفا شام و نهار و صبحونه هم بیرون میل می کنن یا از رستوران تهیه می کنن (انگار می خوان انرزی هسته ای با قابلیت جدید کشف کنن والا)

4- خانواده هایی که یه خورده چشم و هم چشمی توشون زیاده فقط کافیه یه آیفون تصویری بخرن تا فردا همون بشه دردسر برای آقایون بنده خدا که چرا فلان فامیل آیفون تصویری داره اما ما نداریم ( یه خورده این جور چیزارو بذارین کنار زندگی شیرین تر میشه ها )

دیدین از یه آیفون تصویری ساده این همه مشکل کشف شده لطفا برای خرید و تصمیم خریدن یک آیفون تصویری به دقت اول مشورت نمایید و بهترین برند رو انتخاب کنید اما شام و نهار و غذاتون رو از بیرون تهیه نکنید .



:: برچسب‌ها: آیفون تصویری , آیفون تصویری کوماکس , خرید آیفون تصویری , فروش آیفون تصویری ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نمایندگی مجاز کوماکس ایران


آیفون تصویری کوماکس دارای یک سری مزایا می باشد که به شرح زیر است .

1-آیفون تصویری کوماکس دارای صفحه نمایشگز تمام ال ای دی بوده و شما تصویری واضح و شفاف را خواهید داشت .

2- آیفون تصویری علاوه بر کیفیت تصویر و صدا باید قابلیت هایی ماند امکان نصب دوربین مدار بسته و ذخیره ی عکس و فیلم را نیز دارا باشد که درب بارکن کوماکس این موارد را شامل می شود .

3- آیفون تصویری باید دارای تنوع باشد تا راحت تر بتوان انتخاب نمود و دارای ابعاد صفحه نمایش مختلفی باشد که با سبک و سلیقه ی تمامی افراد هماهنگ شود . دربازکن تصویری کوماکس این موارد را شامل می شود .

4-آیفون تصویری کوماکس دارای ضمانت نامه و گارانتی معتبر 2 ساله است که این مسدله خود به تنهایی پاسخگوی اعتبار شرکت کوماکس کره است.

5-زیبایی دستگاه های کوماکس نیز قابل مشاهده است و می توان گفت بهترین نوع طراحی در زمینه آیفون تصویری را شامل می شود .



:: برچسب‌ها: آیفون تصویری , آیفون تصویری کوماکس , خرید آیفون تصویری , فروش آیفون تصویری ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 ارديبهشت 1394 | نظرات ()