نوشته شده توسط : نمایندگی مجاز کوماکس ایران

آیفون تصویری در مفهوم کلی به دستگاهی اطلاق می شود که توسط آن درب ساختمان (محل کار ، منازل ، محیط های اداری ، تجاری و ...) باز شده و یا با مشاهده نمودن تصویر مراجعه کننده به صحبت با ایشان می پردازیم .

بنابر تحقیقات انجام شده یکی از مهمترین عوامل تولید و ساخت آیفون تصویری کمک به ایمنی منازل است ، چرا که افراد سود جو در سالهای قبل به بهانه های مختلف به خانه های افراد راه یافته و اقدام به سرقت می نمودند. آیفون تصویری در سالهای اول تولید خود به صورت دربازکن های سیاه سفید به بازار ارائه شد که باز هم مشکلاتی را برای افراد به همراه داشت این درب بازکن های سیاه سفید در شب نور کافی نداشته و یا در اثر نور کم و عدم وضوح کافی برای سالمندان و یا کسانی که از بینایی کمی برخوردار بودند ایجاد مشکل می نمود .

و اما اکنون با گذشت چند سال از تولید آیفون تصویری و کسب تجربیات به دست آمده از این نوع محصول شاهد پیشرفت چشمگیری در ساخت آیفون تصویری بودیم و می توان چنین استنباط نمود که شرکت های تولید کننده ی آیفون تصویری از افراد با تجربه و متخصص جهت ساخت آیفون تصویری رنگی با کیفیت تصویر و صدای بالا بهره می برند و هماهنگ با تکنولوژی روز دنیا گام بر می دارند .

در عصر حاضر دیگر هدف از خرید یک آیفون تصویری با کارایی بالا تنها دیدن مراجعین و باز نمودن درب نیست بلکه افراد می توانند تا حد قابل ملاحظه ای توسط آیفون تصویری بر ایمنی منزل خود اطمینان داشته و با کسب اطلاعات بهتری اقدام به خرید آیفون تصویری نمایند .

 



:: برچسب‌ها: آیفون تصویری , آیفون تصویری کوماکس , آیفون تصویری کره ای , ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نمایندگی مجاز کوماکس ایران


با پیشرفت روز افزون علم و فن آوری همواره روش های جدید جایگزین روش های قدیمی شده و متعاقبا تاثیر بیشتری نیز دارد.

امروزه از یک آیفون تصویری تنها مشاهده نمودن فضای بیرونی خانه انتظار نمی رود ، زیرا شرکت های تولید کننده ی آیفون تصویری امکاناتی را درون محصولات خود قرار داده اند که باب طبع خریداران آیفون تصویری است و همچنین برطرف کننده ی نیاز روز آنهاست .

از جمله امکاناتی که از یک آیفون تصویری می توان انتظار داشت.

دیدن محیط بیرونی خانه و گفت و گو با مراجعه کننده و باز نمودن درب
قابلیت ارتباط داخلی با سایر واحد ها
قابلیت انتقال زنگ
قابلیت عکسبرداری و فیلم برداری و نمایش تاریخ مراجعه
قابلیت هوشمند سازی خانه (تنظیم نمودن وسایل داخلی خانه از راه دور )
قابلیت اتصال به دوربین مدار بسته
قابلیت اتصال به تلفن همراه و گفت و گو با مراجعه کننده
و.............
با توجه به امکانات گفته شده از آیفون تصویری یکی از جدید ترین نیاز طرفداران آیفون تصویری و سوالات پرسیده شده این است که می توان از طریق مانیتور داخل واحد، فضای داخلی ساختمان را (پشت درب واحد) می توان مشاهده نمود یا خیر؟

در جواب باید گفت که بله این کار امکان پذیر می باشد . شما می توانید با استفاده از یک پنل تک زنگ بنا بر دکوراسیون منزل و نوع فضای مورد استفاده و همچنین سلیقه ی شخصی از پنل تصویری روکار و یا توکار استفاده نمایید و این پنل تک زنگ را به مانیتور داخل واحد خود متصل نموده و از این طریق فضای داخلی ساختمان (پشت درب واحد) خود را مشاهده نمایید .



:: برچسب‌ها: آیفون تصویری , آیفون تصویری کوماکس , خرید آیفون تصویری , فروش آیفون تصویری ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نمایندگی مجاز کوماکس ایران

در مجموعه برند های آیفون تصویری ، آیفون تصویری کوماکس دارای مانیتور کدینگ مجزا می باشد . این به این معنی است که سری آیفون های آنالوگ کوماکس با مانیتورهای کدینگ همخوانی ندارد و برای خرید پنل های کدینگ باید مانیتور کدینگ نیز خریداری شود.

معمولا پنل های کدینگ برای ساختمان هایی با تعداد طبقات بالا استفاده می شود. که در آن ساختمان ها امکان قرار دادن پنل نامبرینگ نمی باشد و یا خریدار نمی خواهد از پنل اکسپندر در کنا پنل نامبرینگ خود استفاده نماید.
مدلهای مانیتور کدینگ عبارت اند از
CDV-35GN (مانیتور 3.5 اینچ کدینگ کوماکس کره)
CDV-70PG (مانیتور 7 اینچ کدینگ کوماکس کره)



:: برچسب‌ها: آیفون , آیفون تصویری , آیفون تصویری کوماکس ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1393 | نظرات ()